Job 31 van 84


Report this listing

Solliciteren



Uitzendconsulent Inhouse Profel


Functie

Als uitzendconsulent bij PROFEL in Pelt speel je een essentiële rol in het rekruteringsproces van zowel bediendenvacatures als vacatures voor verschillende afdelingen.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot bediendenvacatures en voert intakegesprekken met hiring managers om een grondig begrip te krijgen van de gewenste profielen.
  • Je houdt de hiring managers op de hoogte van de voortgang van de vacatures en stel je aantrekkelijke vacatureteksten op, die je vervolgens publiceert op verschillende kanalen.
  • Je verwerkt sollicitaties, actief op zoek naar geschikte kandidaten via verschillende bronnen, en voert selectiegesprekken. Indien er een tekort is aan gewenste kandidaten, neem je proactief initiatief om oplossingen te vinden.
  • Je organiseert assessment centers en ben je in staat om testen af te nemen bij kandidaten, waarbij je de resultaten op de juiste wijze interpreteert.
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging gedurende het gehele rekruteringsproces.

Jouw profiel

Herken jij jezelf in volgende omschrijving?

Je beschikt over:

  • een bachelor- of masterdiploma (of gelijkgesteld door relevante ervaring)
  • minstens een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie
  • een goede kennis van het Nederlands, kennis Engels is een pluspunt
  • de nodige kennis Microsoft Office (Excel, Teams, Word)

Verder ben je iemand die:

  • voldoening haalt uit het behalen van targets
  • proactief en oplossingsgericht kan werken
  • communicatief sterk is, zowel verbaal als schriftelijk
  • een echte teamplayer is
  • door een goede mensenkennis de juiste kandidaten aan de juiste positie weet te koppelen
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Start People zet iedereen in beweging. Door dagelijks meer dan 10.000 uitzendmedewerkers aan het werk te zetten, zorgen zij ervoor dat ook werkgevers vooruitgaan. Die drive heeft van hen de nummer 2 in de Belgische uitzendmarkt gemaakt, met meer dan 100 kantoren verspreid in heel het land. Start People streeft er ook naar dat alle talenten zich bij hen kunnen ontplooien, ongeacht hun afkomst, geslacht of levensstijl. Zij staan dus open voor talenten uit de kansengroepen. Als Start People-collega sta je dus nooit stil. En dat voelt goed. Je wordt immers voortdurend gestimuleerd om je potentieel ten volle te ontwikkelen. Je staat niet aan de zijlijn, maar werkt actief mee aan steeds betere oplossingen. Door je snelle service zorg je ervoor dat Start People zijn sector steeds voor is. Dat alles in een respectvolle, open en enthousiaste werkomgeving. En reken maar dat zij ook onze funfactor niet uit het oog verliezen.


Het gaat om een voltijdse job van maandag tem vrijdag van 8:30 – 17:00 (met een half uur middagpauze). Een snelle opstart is mogelijk. Start People is de "place to be" voor proactieve doeners. We verwachten dat je ervoor gaat en je voor de volle 100% inzet. En daar krijg je heel wat voor terug. Als Top Employer kiezen we voor een partnership op lange termijn. We investeren dan ook volop in je ontwikkeling. Bovendien kom je tal van loopbaankansen tegen - aan jou om ze te grijpen. Een grijze boel wordt het bij ons nooit: plezier en professionaliteit gaan hand in hand. Zo deel je dezelfde positieve vibe met al even enthousiaste collega's. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk loonpakket :

  • marktconform loon
  • forfaitaire onkostenvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • bonussysteem
  • hospitalisatieverzekering
  • groepsverzekering
  • bedrijfswagen met tankkaart (cafetariaplan)
  • GSM-abonnement

Bovendien zijn er nog een heleboel mooie extra’s aan verbonden:

  • Naast je wettelijke verlofdagen, krijg je 12 ADV-dagen
  • Je geniet van diverse personeelskortingen via Benefits At Work
  • Je krijgt de kans om je te ontwikkelen binnen het bedrijf en opleidingen te volgen
  • Leuke activiteiten zoals: teambuildings, Family Days en citytrips worden regelmatig georganiseerd

Contractvorm: indien je reeds over relevante ervaring beschikt, kan je instappen met een vast contract

Herken jij jezelf in deze vacature? Aarzel dan niet om te solliciteren!

Wil je graag meer weten? Contacteer ons

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht